30 juli 2008

Norr & söder

okej, okej, okej...

Nu bär det av ut i landet. Imorgon tar vi tåget (skittidigt) till Östersund och spelar lite på Storsjöyran. Det blir fint. Det är ganska kul att åka tåg.

Sen åker vi till Emmaboda. På fredagen spelar vi på Indiedagis, vid Jerrys husvagn. Och på lördagen spelar vi på Skogsscenen. Alla borde vara där. Det blir skojigt.

Jag bygger i köket, men idag går allting snett, det trillar mest isär istället för att sitta ihop. Jag har gjort en tillfällig nödlösning.

Jag känner mig arg. Det är ganska tråkigt att vara arg. Jag förstår inte riktigt varför. Ibland går bara ingenting som man vill.

Men skoj ska det bli.
Iallafall...

1 kommentar:

Tilda Taddeck sa...

Den här bilden hade jag velat ha som bakgrund.. men den är för liten.. Hade varit bra "omslag" till min novell/historia/roman om er också..
kram<3