31 maj 2008

Stockholm rapporterar

God middag

Här kommer en liten rapport från Stockholm.
Lite nya spelningar på gång. Flera stycken kan man gå på om man är under 18, fint!

5 juni: KB, Malmö
6 juni: Debaser Medis, Stockholm (15:00, under 18)
6 juni: Debaser Medis, Stockholm
13 juni: Hultsfredsfestivalen (under 18)
16 juni: Holiday! Tantolunden, Stockholm (under 18)
31 juli: Storsjöyran, Östersund
1 aug: Emmabodafestivalen (under 18)
30 aug: Debaser, Malmö

På KB och Debaser Medis värmer vi upp för Billie the Vision and the Dancers. Det är fint och kul och bra.

På torsdag möter jag upp E i Malmö. Hon flyger in från Berlin. Spela, spela, spela. Heja KB!

Här är det skitvarmt och jag sitter på balkongen och snickrar. Svetten rinner. Nu har jag tagit saftpaus kan man säga. 

Jo förresten var jag i Amsterdam här om dagen. Där regnade det och var kallt. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas att det går bra med balkongbygget :p

Jag ser nog mer fram emot fredagens spelning än min egen födelsedag! fint ska det bli. / Matilda

Anonym sa...

Glöm inte Indiedagis vänner!

/Jerry