30 november 2007

Huvudvärk är inte kul


Kära läsare
Vi har fått ganska många frågor om hur man får tag i vår EP. Det är en mycket trevlig fråga att få. Vår EP är väldigt fin och innehåller 3 spår:

1. I'm Happy Now
2. Too Soon To Give Up
3. Norway! Disappear!

Om man vill ha tag i vår EP gör man lättast så att man kommer på en spelning, för där kommer det att säljas skivor till höger och vänster. Annars kan man också skicka ett snällt myspacebrev så kanske vi är snälla tillbaka och skickar den på posten. 

Har funderat lite grann. Jag såg en väldigt snygg t-shirt igår. Då undrade jag om jag skulle trycka en Palpitation-tröja och ge till någon i julklapp. Sen tänkte jag att det var ganska ego och att jag hade lite hybris. Så undrade jag också om det skulle finnas något intresse för någon annan att ha en sådan t-shirt. Om det finns någon som skulle vilja ha en t-shirt med ett fint Palpitation-tryck så kan man ju säga till, så ska jag ge det en andra tanke. Och få lite mer hybris.

6 kommentarer:

Join Our Blog! sa...

Klart man skulle vilja ha en Palpitationtröja! Tänk en andra gång!

/Johan

lycklige pappan sa...

Absolut vill man ha en palpitationtröja. Både för stora och små:) Sen senast sonic tidningen damp ner är jag och min dotter (1 år, hon svänger rejält med huvudet när jag sätter på "I´m happy now") helt sålda. Det är så bra. senast jag kännde sådan glädje var när jag hittade Almedal, men det är en annan historia. Så visst finns det intresse för tjöjor. Sen skulle jag även vilja ha er ep men bor i Malmö så jag har lite svårt att komma på spelningar tyvärr. Men det kanske vi kan lösa på annat sätt?? Kör på!!

Anonym sa...

Jag tycker verkligen att ni ska trycka upp några Palpitation-tröjor till dom som vill ha. Jag skulle garanterat köpa en om ni överväger att trycka lite t-shirts :)

Anonym sa...

Hybris är inte av ondo. Så länge som det leder till möjligt tröjinköp är det faktiskt enbart av godo.

Anonym sa...

Jag vill ha en Palpitationtröja! för jag har fått palpitationnoja!

Tilda Taddeck sa...

Hade jag ägt en Palpitation-tröja hade jag visat upp den ofta och varit minst lika stolt som när jag visar upp min billie the vision-tröja, om inte stoltare.

TildaTaddeck@hotmail.com